15 sierpnia

Najświętsza Dziewica, której Wniebowzięcie uroczyście obchodzi dzisiaj cały Kościół, niech Cię umacnia, jak zawsze, i chroni przed wszelkimi niebezpieczeństwami!

Któż mógłby okazać Ci należycie wdzięczność za nieustannie przysyłane mi i zawsze najlepsze wiadomości, którymi mnie zasypywałeś? Mnie brak do tego odpowiednich słów, niech więc moje serce zastąpi to wszystko.

Razem z wybranymi duszami towarzyszymy Ci wszędzie żarliwą, ustawiczną modlitwą zanoszoną do Jezusa. Wszyscy drżymy na myśl o Twojej tak ciężkiej sytuacji; wszyscy dzielimy Twe przeżycia i niecierpliwie oczekujemy szczęśliwego momentu, kiedy najsłodszy Pan nam Cię przywróci.

Odwagi, Ojcze, ten dzień wkrótce nadejdzie, wbrew wszelkiemu ludzkiemu myśleniu. Ten piękny dzień już się zbliża i szczęśliwe są dusze, które będą mogły wydać okrzyk radości: a Domino factum est istud - „Od Pana się to stało!". Wszyscy przyłączymy się do niego i razem będziemy nieustannie śpiewać Bogu tę pieśń Jego chwały, bo dzień ten okaże się przedziwny w naszych oczach: mirabile in oculis nostris - „cudem jest w oczach naszych" (zob. Ps 118,23) - kiedy sprawiedliwość Boża odniesie zwycięstwo nad nieprawością.

Ten piękny nadchodzący dzień może być dziełem tylko Boga i On go dokona dla zmartwychwstania wielu i triumfu Jego sprawiedliwości. Deo gratias!

Wszystkie dobrze znane Ci dusze postępują in sanctitate et iustitia coram ipso -"w pobożności i sprawiedliwości przed Nim" (Łk 1,75). Bogu niech będzie za to chwała!

za: 365 dni z Ojcem Pio, Poznań 2009.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz