Różaniec - II. Tajemnice światła

1. Chrzest Jezusa w Jordanie
Spodobało się Panu nie opuścić człowieka, który w Nim złożył całą swoją nadzieję. Niechaj ta moja nadzieja nigdy nie zgaśnie i obym był zawsze Jemu wierny.

2. Objawienie się Jezusa w Kanie Galilejskiej
Przyjmij mnie, Matko, jako twego sługę, mnie najmniejszego ze wszystkich okryj twoim płaszczem. Proszę cię o prawdziwą miłość do Jezusa, który wysłuchuje twojej prośby.

3. Głoszenie Królestwa i wzywanie do nawrócenia
Winniśmy służyć Bogu w pokorze i w radości naszej duszy. Dostosowując się do Jego pragnień, służmy Mu według Jego upodobania.

4. Przemienienie Pańskie na Górze Tabor
Nie dziw się z powodu twoich słabości, ufaj Bogu. Panie, jeśli chcesz, napełnij moje serce Twoją miłością, a następnie wezwij mnie do miłości Twej osoby, abym Cię nie odrzucił. Więcej, proszę Cię o to, Panie, i gorąco tego pragnę.

5. Ustanowienie Eucharystii
Eucharystia jest wspaniałym narzędziem na drodze do świętości, ale trzeba ją przyjmować z pragnieniem i zobowiązaniem usunięcia z serca wszystkiego, co sprzeciwia się Temu, którego chcemy przyjąć do naszego wnętrza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz