MOJA TEŚCIOWA ZOSTAŁA UZDROWIONA

Mieszkam w mieście Cebu na Filipinach. Kiedy pewnego dnia przechodziłem obok katedry, zauważyłem, że na Mszy Świętej zgromadził się wielki tłum ludzi. Wewnątrz zobaczyłem umieszczony na ołtarzu obraz Ojca Pio w otoczeniu pięknych kwiatów. Zapytałem kogoś, z jakiej okazji odbywa się ta uroczystość, i dowiedziałem się, że Msza jest odprawiana ku czci Ojca Pio, który niebawem ma zostać wyniesiony na ołtarze. Zostałem na nabożeństwie i odtąd zaczęło się moje oddanie Ojcu Pio. Codziennie modlę się do niego, tak jakby był moim ojcem. Razem z żoną doświadczyliśmy w życiu jego błogosławieństwa.

W październiku 2004 roku moja teściowa, Josehna DeLira (nazywamy ją Mama Fe), trafiła do szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Cebu. Badanie USG wykazało, że ma kamienie nerkowe, które należało usunąć operacyjnie. Kiedy przyjechałem z żoną, Lizą Joy, do szpitala, przywieźliśmy Mamie Fe mały obrazek Ojca Pio. Teściowa bardzo się bała zabiegu, ale powiedzieliśmy jej, żeby niczym się nie martwiła, choć tak naprawdę sami byliśmy bardzo przejęci jej stanem, a także tym, że nie mieliśmy pieniędzy na pokrycie kosztów operacji oraz leczenia. Mama Fe nie była ubezpieczona. Nie chcieliśmy jednak, żeby się dowiedziała o naszych obawach, więc aby ją uspokoić, zapewniliśmy ją, że jesteśmy w stanie zapłacić za leczenie, choć nie mieliśmy pojęcia, jak to zrobimy. Powiedzieliśmy, żeby się nie martwiła, tylko całkowicie zaufała Świętemu Ojcu Pio. Obiecała, że tak właśnie uczyni.

Następnego dnia wcześnie rano Mama Fe poczuła ostry ból w brzuchu. Był tak silny, że nie była w stanie nawet zawołać pielęgniarki. Sięgnęła po obrazek z Ojcem Pio, położyła go sobie na brzuchu i modliła się do Świętego o pomoc, po czym zapadła w głęboki sen. Kiedy się obudziła, zobaczyła przy swoim łóżku lekarza, który ją zbadał. Okazało się, że wszystkie kamienie nerkowe zniknęły. Lekarz był zdumiony i nie wierzył w to, co się stało. Nie była już potrzebna żadna operacja, więc Mamę Fe wypisano ze szpitala. Wiem, że dostąpiła uzdrowienia dzięki wstawiennictwu św. Ojca Pio, który jest bardzo blisko Boga, Jezusa i Matki Bożej. Święty Ojcze Pio, dziękuję za wszystko.

Celestino Petallar

D. Allen, Módl się..., Wyd. Esprit, Kraków 2014.

1 komentarz: