Proszę Cię, święty Ojcze Pio....

(Marianna Liberto, La Casa, 23-24/2007)

O dobry Ojcze Pio, proszę cię o dar (...),
- którego tak potrzebuję.
Ojcze Pio, kapłanie dobroci i miłości,
- pomóż mi żyć dobrocią i miłością.
Ojcze Pio, przyjmujący cierpienia dla Miłości,
- podtrzymuj mnie zawsze w moim cierpieniu.
Święty Ojcze Pio, wyjednujący zbolałym tak wiele łask,
- otrzyj moje łzy i tak wielu płaczących.
Ojcze Pio, obecny w tak wielu sercach i umysłach,
wstaw się za mną u Pana w moich potrzebach.
Ojcze Pio, odznaczający się wielką gorliwością,
- choć jesteś w niebie, bądź zawsze ze mną w gorliwej służbie Bogu i potrzebującym.
Ojcze Pio, mój umiłowany patronie,
- wspomagaj mnie w dążeniu i w osiągnięciu upragnionego Nieba.
Ojcze Pio, wyróżniony stygmatami Miłości,
- kieruj mną w drodze do domu twojego i naszego Ojca w niebie.

G. Majka OFMCap, Modlitwy za wstawiennictwem św. Ojca Pio, Kraków 2014.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz