31 marca

Mój najdroższy Ojcze,
pamiętając o serdecznej opiece, jaką mnie otaczałeś, teraz, gdy zbliża się Wielkanoc, odczuwam święty obowiązek złożenia Ci z tej okazji życzeń, żeby obfitowała ona we wszystkie łaski, które mogą Ci zapewnić szczęście tu na ziemi i doprowadzić do nieba.

Takie jest, Ojcze, moje dla Ciebie życzenie i myślę, że sprawi Ci przyjemność. Ze swej strony w tak wielkie święto nie omieszkam w swej niegodności pomodlić się do zmartwychwstałego Jezusa w intencji Twej pięknej duszy - zresztą nie zapominam o modlitwie za Ciebie każdego dnia.

Podczas tych świętych dni bardziej niż kiedy indziej zadręcza mnie ów zazdrośnik. Proszę Cię więc, usilnie polecaj mnie Panu, żebym nie padł ofiarą tego wspólnego naszego wroga.
Bóg jest jednak ze mną, a pociechy, których zawsze daje mi zakosztować, są tak słodkie, że nie potrafię Ci tego opisać.

za: 365 dni z Ojcem Pio, Poznań 2009.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz